Media społecznościowe zmieniają się dynamicznie, a marki, które nie nadążają za nowymi trendami, tracą zasięgi i zaangażowanie odbiorców. Algorytmy, formaty treści i oczekiwania użytkowników nieustannie ewoluują, dlatego warto regularnie aktualizować swoje podejście do komunikacji w social mediach. Jakie zmiany czekają nas…
Jak przygotować się do wyceny i zlecenia strony internetowej? Praktyczny poradnik
Tworzenie strony internetowej to kluczowy krok w budowaniu profesjonalnego wizerunku firmy. Dobra strona to nie tylko estetyczny design, ale przede wszystkim narzędzie do generowania sprzedaży i pozyskiwania klientów. Jeśli zastanawiasz się nad stworzeniem nowej strony lub jej odświeżeniem, musisz wiedzieć, jak…
Model AIDA – jakie korzyści płyną z takiej metody sprzedaży?
Prowadząc kampanię marketingową online możesz posługiwać się wieloma sprawdzonymi i skutecznymi modelami sprzedażowymi. Jednym z najprostszych jest model AIDA, który bazuje na reakcji emocjonalnej odbiorcy. To świetny początek swojej przygody ze sprzedażą internetową. Sprawdź, czy model AIDA to coś dla ciebie!…