Dlaczego Twoja strona nie sprzedaje? Najczęstsze błędy UX.
Masz produkt, ofertę i ruch na stronie, ale sprzedaż nie rośnie? Problem może nie leżeć w Twojej usłudze, tylko w… doświadczeniu użytkownika. UX, czyli User Experience, to sposób, w jaki klient porusza
Jakie trendy w web designie będą dominować w 2025 roku?
Nowy rok przynosi nowe wyzwania i oczekiwania wobec stron internetowych. Użytkownicy stają się coraz bardziej wymagający, a ich uwaga coraz krótsza. Z drugiej strony – narzędzia, technologie i sztuczna intelige
Psychologia kolorów w marketingu – jak wpływa na decyzje zakupowe?
Kolory to jedno z pierwszych narzędzi, które budują emocje i skojarzenia wokół marki. W marketingu nie są tylko estetyką – mają konkretne zadanie: przyciągnąć uwagę, zbudować zaufanie, skłonić do dzia
Model AIDA – jakie korzyści płyną z takiej metody sprzedaży?
Prowadząc kampanię marketingową online możesz posługiwać się wieloma sprawdzonymi i skutecznymi modelami sprzedażowymi. Jednym z najprostszych jest model AIDA, który bazuje na reakcji emocjonalnej odbiorcy. To